Ica-Stig

Idag på praktiken kom det en man in i butiken, tyckte jag kände igen han först men struntade i det och fortsatte att pilla med det jag pillade med (hundsängar). Sedan sa den andra praktikanten att det var Ica-Stig som kommit in! Jag blev chockad och tittade försiktigt, och mycket riktigt, där stod han och plockade hundgodis.
Jag har det även dokumenterat att han äger en BMW.



Har denna veckan kvar på praktiken, sedan blir det basmaskinkörning (traktor som sagt) i en vecka. Sedan praktik en sista vecka! Sedan är det åter till skolan igen. Med en stor betoningigen.

/J

Tina

Så fräckt :) Men du, vad är det där orangea saken som ligger i luften? jag får inte ihop vad det är för något

2010-09-07 | 08:40:05 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0