En sen kväll i stallet

Idag blev nog den senaste ridningen på länge! Men härligt var det. Åkte ner direkt efter praktiken med moppen. Slutade ju vid 5 och kom hem vid 6 tiden, och kom hem från stallet vid 9.

Imorgon måste jag nog fråga dem på praktiken om jag kan få sluta en timme tidigare så jag hinner till banken då den stänger 6... Kan jobba den timmen på fredag (en halvtimme) och måndag (en halvtimme), så har jag ju jobbat ihop timmen igen! Smart va?

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0