Brist på saker att skriva

Jag har verkligen ingenting att skriva om nu, eller jo! Jag gick min sista dag på praktiken idag, rätt härligt för jag har saknat skolan lite då mina fötter värker eftersom jag har fått gå hela tiden i butiken. Och pappa hämtade mig idag också, så jag slapp åka buss och stå i bilkö hela tiden som jag brukar få göra vid den tiden jag brukar åka hem, han köpte även hundgodis åt mig som jag ska ha på hundkursen i skolan, vilket leder mig till en annan sak att skriva men fortsättning på det jag hade tänkt att skriva nu! Allt som allt så kostade hundgodiset 49,50 kr, jag fick betala hela priset, ingen rabatt eller något. Det kunde dem väl ändå ha bjudit på? 50 spänn?! Jaja.. What can i do?

Nu till den andra saken jag nämnde, det om hundkursen. Jag har valt en hundkurslektion i skolan nu till trean, och det var meningen att jag skulle ha Enzo (min systers hund), men nu vet jag inte.. Det har blivit en massa strul med hur man får dit honom, sedan är han ju väldigt osäker och gör utfall mot andra hundar och det är ju massvis av andra hundar som är där också.. Så nu har jag fått klartecken på att jag får använda Zally (stallhunden), hon är inte alls som Enzo! Men Enzo är ju Enzo, hur gullig och go som helst och gör ibland det man vill att han ska göra.. Det känns lite som jag sviker min syster nu när jag sagt till henne att jag vill använda honom. jag får se vad som händer, jobbigt läge för mig nu iallafall!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0