443 Kilo

Sådärja! Första veckan på praktiken är nu avklarad, nu är det bara... 2 veckor kvar sedan är det back to school ännu en gång!
Idag kom det en hel del leveranser, foder och diverse. Jag fick såklart fixa iordning allt på pallarna och det var ju hundmat, kattmat och ja.. Allt möjligt. Så jag har väl burit runt 443 kilo, det var det jag orkade räkna ihop! Helt slut i armar, ben och huvud..! Denna helgen ska jag vila, vila och vila ännu mer!


"Jag kommer nog få stora muskler på praktiken haha! Större än vad jag redan har måste jag tillägga ;D"

/J



+25

du kommer bli macho babe!xD:* men du e söt!

2010-09-03 | 22:05:34 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0