Ojoj...

Piinsamt! Har inte skrivit på en vecka, har haft fullt upp med att umgås med min pojkvän under hela tiden i Härnösand, så jag har inte varit aktiv vid datorn alls..! Och har inte några nya eller gamla bilder att visa er. Detta då min dator krashade som jag nog sagt så jag har min laptop att leva på.
Men jag ska se om jag kan ta några bilder i veckan, det är ju faktiskt lite snö här redan! Började snöa i morse/natt vet inte exakt när det var men när jag drog upp persiennerna i morse så var det lite vitt.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0