Your love is my DRUG

Nu har jag packat ner de kläder jag ska ha med mig, tvättar en tröja nu jag funderar på om jag kan ha på mig imorgon, den orangea bangladesh tröjan hehe! Ingen vet vad det är förutom min Loppa!
Nu är det bara småkraffs kvar som ska packas ner, sedan är jag klar för att åka. Åker imorgon ska ni se, och jag har inte haft en 'nedräkning' denna gången, då detta egentligen skulle vara en överraskning för Makky, men det sket sig riktigt rejält! Jag och överraskningar...
Måste även snart duscha, mitt hår ser ut som satan har pissat på det... Nu börjar jag ta med mycket av min personlighet i bloggen, trevligt va?! Jo, det tycker ni... Okej?! Nej seriöst nu, jag hade 11 besökare igår, ingen av dem kommenterade någonting, jag menar... Jag har bilder som ni kan skriva något snällt om?

/J

Loppan

Kärlek till Bangladeshtröjan! Kommer sakna dig i skolan, min älskade lilla tå. Hoppas faktiskt att du skickar ett sms på onsdag och önskar mig lycka till (om jag nu väljer att inte gå på grillpartyt hos alex).



Och igen.. HAHAHAHAHAHA så jävla kul att du fått "det lilla roliga", jag kmr aldrig sluta skratta.

2010-05-24 | 21:59:17 | http://ebbamichaela.bubbleroom.se
Tew

Jag hade 9 besökare en gång, inte en enda kommentar. Det svenska folket kan inte kommentera, inge bra iaf. Jag erkänner, jag läser och bläddrar vidare.

Men jag ska bättra mig.

Btw, din rubrik: Bra låt! :D

2010-05-24 | 22:30:08 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0