Stor brand i stall

Fick reda på av mamma idag att det hade varit en jättstor brand i ett stall i Asserdal, inte långt ifrån Korndal (där mitt stall är). Det känns mindre härligt nu när det står på vissa sidor att det kan ha varit mordbrand.. Är så glad över att min häst står ute på nätterna då.. Men ändå!
Länk till en video av branden:

http://www.gp.se/gptv?path=gptv.abcdn.net/TV-ARKIV/Goteborg&playfile=12270_Video_fran_branden_i_haststallet_117555.pls

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0