Sniff sniff, jag flyger i det blå

Sitter och sniffar på älsklings parfym, den luktar gudomligt! Den är kärlek i mina näsborrar!

Jag sitter nu här med överdrivet fett hår, det är så äckligt så jag tänker inte vistas utanför detta rum innan jag fått duscha, så jag har elakt nog skickat iväg sjuklingen för att köpa shampoo och balsam till mig.. Pinsamt... Men jag måste ju ha det! Han har ju inget sådant här till mig.

Förresten så var tåget igår ca 2 timmar och 2O minuter sent.. Då det var något med spåret innan Gävle, så vi fick ta världens omväg och komma "bakifrån" och till Gävle.. Så tåget åkte inte direkt till Härnösand utan dem sa att man var tvungen att åka buss den biten, men min sötnos hämtade mig i Sundsvall. Tack!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0