Snart blir det bingen!

Måste snart sova då jag ska upp rätt tidigt imorgon och ha utsläppet i stallet. Jag hoppas på uppehåll och inget regn (peppar peppar). Då jag ska åka ner med moppe och sedan ta ut hästarna så vill jag inte ha en massa regn och gegga.
Dagen har bestått av en ridtur med en i stallet, vi red ut och Ljúfur fick se kossor, får och lamm! Och jaa, vårat stall ligger på landet där allt detta finns. Lammen var super söta, och dem bääade åt oss, kossorna mindre söta, dem gjorde ingenting, dem får stå där med sina äckliga rumpor. Tihi!

Hittade även en söt bild på Thea när jag tittade igenom de bilder jag har kvar på datorn!


/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0