Regn

Det har regnat i princip hela dan, nonstop. Det är i och för sig rätt så bra att det faktiskt regnar nu, för då växer gräset allt mer och man kan snabbare få ut hästarna på bete.
Idag skulle jag egentligen åkt till en klasskompis tillsammans med flera andra klasskompisar, men bestämde mig för att sätta skolarbetet först. Duktigt av mig ändå tycker jag. Då det är ett rätt stort arbete som ska lämnas in.
Ska sätta mig med det så fort jag blivit ensam.

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0