MÖÖK KVÄLL

Jag vet inte vad rubriken egentligen ska stå för, ett av mina nya påhittade ord perhaps? Igår kväll var toppen, verkligen någonting jag behövde. Jag hoppas på allt fler sådana kvällar än bara igår!
Stal även lite bilder från Ebba då jag inte hade med mig min egna kamera.. Sorgligt..



/J

ebba

Vad är det för fasoner och sno mina bilder? Angry face.

Kyss din tå från mig!

2010-05-16 | 18:56:56 | http://www.ebbamichaela.bubbleroom.se
Emmo

de va riktigt trevligt :)

2010-05-16 | 20:05:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0