Min hud är bra

Något som är positivt med mig är att jag inte blir röd då jag solar, eller jo. Första 2 timmarna kanske men sedan lägger det sig snabbt som satan och så blir jag brun. Så nu har jag en bra grundfärg till resten av solandet, blir nog inget i Härnösand (att sola alltså)... Då det verkar bli dåligt väder hela veckan där, surt. Och dem har inget ställe man kan sola på!

Nu börjar jag bli sugen på lite choklad, och cola... Jag är så onyttig man kan bli! Men snart blir det "helg" för mig igen. Men vi är lediga på onsdagen från skolan trots allt, så kommer inte att vara ledig så många dagar.


/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0