Fredagsbus!

Igår fick jag mig en överraskning när jag kom hem. Jag gick in som vanligt med musiken i öronen, och sedan stängde jag av och tog u hörlurarna (eller vad det nu är, plopparna iallafall) och gick in i köket lite. Sedan gick jag upp som jag alltid gör för att sätta på min dator. Det var då jag fick mig en liten chock! Där inne, i mitt rum stod den snyggaste killen ever.. Nämligen Makky! Min pojkvän hade lurat mig och sagt att han skulle jobba och inte kunde hälsa på, så hade han åkt iallafall och överraskat mig! Båda mina föräldrar visste om det också.


"Såhär glad är jag nu"

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0