Dålig på att fota!

Idag skulle det egentligen komma bilder på bloggen efter att jag fotat på Gneisti (där Amanda och Emmo rider). Men det blev inte så. Av många skäl. Men någon dag kommer jag åka med dem och fota lite när dem rider, och hästarna runt omkring, och fölen de har och ja.
Så nu får ni vänta på bilder tills.. Imorgon! För ska nog ta med mig kameran ännu en gång i hopp om att någon i stallet vill bli fotad!
Så håll ut lite till!

/J

ebba

Tkr du ska umgås lite med mig! du kan fota storstan eller nåt, hahah. UMGÅS MED MIG!

2010-05-14 | 23:19:24 | http://www.ebbamichaela.bubbleroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0