23 maj

Nu har jag solat och jag har fått färg. Framsidan av kroppen och även baksidan av den, härligt, men varmt! Var tvungen att spraya mig med vatten x antal gånger för att kyla ner mig lite... Annars skulle jag nog stekas. Solade i ca 4O-6O minuter och det räcker för idag! Förhoppningsvis så är det bra väder imorgon igen, och då ska jag sola efter skolan, när jag är i stallet, BUS!
Nu ska jag hitta på något annat att göra... Men jag vet inte vad, jag vill att syster ska komma hit med Enzo så jag kan leka med honom, men det vill hon nog inte...

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0