Uteritt

Red ut idag, på vägarna dock men jag red ju ut. Första gången på ett tag faktiskt då det varit så j*vlans halt och sådant ute, så det passade bra att ta sig en ridtur på grusvägarna och att tölta mycket är underbart. Han var så duktig att jag nästan blev tårögd (tror nog det berodde mest på vinden), fort som attan gick det och det var härligt! Även lite galopp blev det då pållen var så pigg, han måste ju få springa av sig!

Nu över till en annan bra sak:
Min mamma gav mig tillåtelse att åka till H-sand på påsklovet, inte hela veckan dock då jag måste ta hand om min häst också, men från fredagen veckan innan och till måndag/tisdag (något av dem) veckan då det är lov. Då kommer jag att få umgås med älskling i princip hela dagarna då det är helg! Underbart! Och då har han kanske körkort också? Då kommer jag tvinga honom att vi ska åka någonstans och mysa..♥

Han ska göra teoritestet imorgon på nytt, om han inte klarar det så säger jag det såhär: Det gör ingenting om det tar några gånger innan du klarar det, det finns flera som inte ens klarar uppkörningen och som måste göra om den flera hundra gånger!


"Såhär känner jag mig nu då jag får åka till älskling!
Haha, snygga killen i Havre Fras raklamen i bakgrunden."


/J

Cassandra

fan va nice, glad för din skull :D

2010-03-14 | 22:20:07 | http://windsofchange.blogg.se/
Evelin [fotoblogg/hästblogg]

Det är ju så himla kul att rida! :D

Har du en egen häst? =)

2010-03-19 | 21:44:39 | http://evliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0