Tjalalala

Jag hade brist på en bra rubrik.
Nu sitter jag här igen, vid datorn och skriver inlägg som knappt någon läser, kanske någon stackare som hittat in hit till lilla mig. Hur som helst, imorgon ska jag till skolan rätt så tidigt så att jag kan hjälpa min grupp att göra en power point grejj.

Idag tränade jag på buga med Ljuffen, han klarade det galant! Och så stretchade jag honom i halsen och sådant (huvudet bak mot rumpen så han måste vrida halsen) och nu verkar han kunna det utantill när jag kommer in i boxen med morötter, för han gör det helt självmant nu! Han är så söt :)
Försökte även lära Zally "Hit" och "Sitt fint", hon kan det jättebra nu! Och jag lärde henne "Gå dit *peka*" och hon kan det mycket, mycket bra! Hunden är så söt. Och det är lite roligt för vi har några yngre tjejer i stallet som äger Mario (den lilla vita hästen jag haft på bild) och när de ropar på att Zally ska komma så går hon till mig och går efter mig, sötnosen!

14 dagar kvar!



/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0