Pissig vecka...

Detta har varit en riktig pissig vecka för mig. Makky och jag har rättare sagt en dålig vecka, dåligt år?! Detta är skit, kommer inte träffa han på.... 3 månader.. I maj.. På hans födelsedag, och han fattar inte själv att jag mår skit!

Makky, if you're reading this, I just want you to know that I am in my lowest.. Well, I'm feeling low! we're not gonna meet each other in our 2 years anniversary, and not in the easter.. And that makes me feel like a fucking FUCK FUCK!

/J

Cassandra

jag fick inte heller vara med min karl på vår 2årsdag :/

2010-03-12 | 23:08:07 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0