Packning pågår, snart(!)

Sitter just nu och tittar lite på Simpsons i brist på annat nu när jag precis målat ett grönt nagellack på mina små naglar och väntar på det att torka.

Sedan ska jag packa, packa, packa. Ska inte packa ner mycket dock då jag ändå ska vara där i några få dagar, men vi får se, får nog ta med mig en tillräckligt stor väska så att mina framtida nya skor kan få plats.

IMORGON!

/J

Tew

Sv: HAHA okej xD Jag blev lite förvirrad där men samtidigt lät det som ett väldigt bra erbjudande :D

2010-04-01 | 22:02:31 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0