Onsdag

Japp, onsdag idag och jag börjar 12 i skolan idag, har två lektioner; Arbetsmiljö och Säkerhet, samt Djursjukvård. Sitter här nu med mina blåmålade naglar och har precis ätit frukost (två stekta ägg).
Ska ha på mig mina Diesel jeans idag och min rainbow tröja! Ska gå klockan 11 mot tåget som går 11:25, och där på det tåget sitter (troligtvis och förhoppningsvis) Emmo och Amanda.

Nu funderar jag på om jag ska äta en lätt lunch hemma snabbt så jag inte blir hungrig senare, vi slutar ju ändå 1O över 4...




/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0