Öka din fettförbränning Julia‏

Jag tycker nog att de som skickar mail ska tänka sig för. TÄNK om jag hade varit en anorektiker!? Då hade jag fått panik och inte ätit på några dagar, veckor, månader.. År! Eller om jag hade varit bulimier (?), då hade jag ju gått och spytt hela tiden under ett dygn bara för dem skrev så till mig!
Var nära på att skicka med en bild på mig, för att visa hur smal jag är, dock inte min mage, jag äter alltför mycket gott godis...

Föresten, såg förut på Raudhettas hemsida att de har privatlektioner, grupp lektioner i princip, och de var i en och en halv timme, rätt billiga, 5OO:- bara. Funderar på att kanske åka dit med Ljúfur? Skulle vara rätt kul antar jag. Innan dem stänger ner Raudhetta helt menar jag haha! Men har iallafall mailat Margret (ägaren) och frågat lite.

/J

ebba

vilka jävla mail? vilka är dumma? <3

2010-03-04 | 19:34:12 | http://www.ebbamichaela.bubbleroom.se
Emelie

Tycker det lät dyrt ja :O För Styrmir kostar en dagskurs, två lektioner 700kr och för peter häggberg helgkurs på två dagar (4 lektioner) ca 1200kr (vet inte exakt då jag betalar för mat och boende också)

2010-03-04 | 21:18:48 | http://essberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0