No one knows how I feel

Nej, faktiskt inte! Ingen jävel vet hur mycket jag saknar min pojkvän, ni förstår inte alls! Sedan jag ha av med p-pillrerna så har jag mått så mycket bättre än när jag åt dem, och nu känner jag mig precis som när jag och Makky var "nyförälskade" och det är en underbar känsla! Och nu märkte jag att det blev en rätt lång mening.

Hur som helst, jag har ingenting att skriva egentligen, eller jo!
Min häst trodde sig att han inte kunde trava idag.(!!!) Jag fick seriöst ett dampryck på honom, ett stort, stort sådant! Men med mycket möda och stort besvär så fick jag honom att trava, fast han var dock helt slut efter att jag kört slut på honom under ridturen.. (Förlåt gubben♥)




9 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0