Minst 7!

Jag är rätt glad! har haft minst 7 besökare på 1O dagar! och max runt 15, men ändå! Stort för att vara min lilla blogg, och på blogg.se då.

Skola till halv 5 idag, sedan ska jag till stallet, dock inte rida då han blivit behandlad mot pälslöss... Kliar på mig när jag tänker på löss. Hatar löss, nästan mer än något annat, dessa små insekter som kliar och är äckliga. Nej, jag vill inte skriva om löss på min blogg! Usch nej!

Oj... Där slank en djungelvrålsapa ner i min mun från godispåsen jag köpte i fredags, och nej, jag har inte ätit upp den. Jag ska nog sluta äta godis tills på måndag.. Ska ju till tandläkaren då och jag är 1OO% säker på att jag  har fått minst 1 hål, tror 2 faktiskt.. Jag orkar inte laga! Det kommer ju kosta för stackars mig, jag är ju 18... Nu ska jag fortsätta att fixa mig, så jag blir klar.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0