Min dator har totalt ryck

Nu är det så att anledningen till att jag inte skrivit nu på ett tag är att min egna dator har fått för sig att internet ska hänga sig när jag ska gå in på blogg.se, varje gång! Och detta irriterar mig något så otroligt! Ska blåsa ur min dator någon gång snart, och förhoppningsvis så kommer internet att fungera bättre, och hela datorn i sig.. För just nu är den otroligt seg.

Så ni vet att jag lever, och att jag längtar tills på torsdag, för då åker jag! HÄRLIGT!

4 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0