Medryttar-"skämt"

Skrev precis på min bilddagbok att jag sökte medryttare, detta är för tillfället inte sant då jag har en. Men det är intressant att se vilka som är intresserade och sånt, och kanske det blir någon som jag behöver ha som medryttare senare då min medryttare snart kommer börja rida en annan häst i stallet, som ännu inte är inriden ordentligt nu. Så vi får se helt enkelt. Undra om det är någon som läser här som har min bilddagbok, men kanske någon? Eller bättre upp, några!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0