Måndag.

Snart åker jag, ville bara inleda min inlägg med det!

Idag var jag i skolan, dagen gick rätt fort även om jag tog igen ett A-pass (jobba med djuren) i förebyggande syfte. Sedan åkte jag hem och sedan till stallet.

I stallet skulle jag rida med Sabina, stallets praktikant och sedan kom Anette och då ville hon också följa med. Så vi tre red ut på en kort runda och sedan gick jag och Ljuffen till paddocken och tränade lite där.
Nu måste jag plygga lite mer till provet vi har imorgon...



3 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0