Hick up!

Sitter och hickar för fullt, snacka om irriterande! Hickat i snart 2O minuter tror jag, överdrivet för att vara en liten skitig hicka..

Idag har det inte hänt så mycket så jag har egentligen ingenting att skriva här, kan väl unna mig själv något gott med att säga att det är inte lång tid kvar tills jag åker uppåt i landet, igen!

Känner för att övningsköra.. Vet inte varför men jag har ett litet sug på att göra det! Det var rätt så längesedan jag gjorde det så jag vill köra så jag inte glömmer bort. En halvtimme räcker nog gott och väl, men inte nu när jag har en nedrans hicka!

16 dagar kvar!

/J






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0