Fransk manikyr - FAIL

Jag failade lite på min franska manikyr jag nyss gjorde. Men hoppas det inte märks, kommer ändå inte ha det så lång tid då det inte är min stil att ha fransk "ful" manikyr. Köpte ny hårspray idag, PROFFS-hårspray, dem är så bra! och denna kostade runt 5O:- bara! Underbart, och sedan var det ta 3 betala för 2 erbjudande på Depends nagellack.

Snart ska jag stänga av datorn, borsta håret, be Makky ringa mig när han är klar, och prata med älskling i telefon. Han är söt, visste ni det?




/J

Vindruvan

Fransk manikyr är så fint och jag tycker det är jättelätt att göra!

Jag kan göra det på dig nångång ;)

2010-03-14 | 19:27:23 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0