Föreläsning.

Idag hade i föreläsning i en och en halv timme ungefär, den skulle ha varit till halv 5 men vi fick sluta halv 4, rätt okejj faktiskt. Men veterinären som var där och pratade om katter för oss hade lite problem med sin tunga, lite tix eller hur det nu stavas. Samt ögonen, och han skrev som en bebis. Nej, nu ska jag inte klaga här!

Okejj, inte helt färdigklagat! Min mamma... Nu låter hon mig inte åka till Makky på påsklovet, jag vill inte säga det till honom för då får han ännu en dålig nyhet på en och samma dag. Det känns inte schyst! Jag och Makky träffas samanlagt 3 månader om året, om inte mindre. Så får jag inte ens åka dit på lov! Skitkorv!




/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0