En liten tanke

Tänka sig, jag har varit 18 i en månad nu (det är ju den 22.a idag) men jag har inte varit ute, inte supit mig överdrivet full, inte stupat i backen pga av en överdriven fullhet, men jag har varit så himla trogen mot min pojkvän, jag har inte träffat en gammal vän som verkar helt lost, men annars så har denna månaden varit helt okej.
Men nu, nu kommer Tandläkarna och förstör allt genom att jag ska på "undersökning" hos dem idag... Jag vet själv att jag har hål, men dem är så himla brutala när dem ska laga! Det isar när dem borrar och jag hatar det bara, HATAR DET!

Nog om denna/dessa lilla/små tanken/tankarna det var mycket "/" här känner jag haha!

12 dagar kvar!

Och ja, jag är ledig idag, så INGEN SKOLA!

/J

Tew

Jag har 4 timmars håltimma just nu och ska tillbaka till skolan vid 13.30 tiden! Slå den xD

2010-03-22 | 11:45:13 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0