"En häst lättare"

Igår använde jag ryktstenen för första gången, detta pga att han såg rätt skabbig ut med lite lösa hår här och lite lösa hår där... Så jag tyckte det var dags att ta bort lite iallafall, och han njöt! Mycket njutning faktiskt. Han bara stod och halvsov medans jag slet och blev trött.
Resultatet på golvet blev en klonad Ljúfur (nästan). Okejj, det var en hög med päls, men det kunde man nog forma om till en till Ljúfur om man orkade. Visst?

Nu måste jag klä om, då jag ska till stallet snart och rida ut ännu en gång! Underbaart!

12 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0