Det hade varit så mycket lättare...

...som en pojke!

Visst hade det? Det kan ju inte bara vara jag som tänker på att "Gud vad lätt det hade varit att vara en kille!"
Jag har lite fördelar här:

→ Man kan bara ta och köpa någon snygg t-shirt, och ett par arbetarbyxor för att se snygg ut.
→ Man behöver inte slösa pengar på en massa smink, och man kan alltså sova längre på mornarna för man behöver inte sminka sig.
→ Man behöver itne tänka dagen innan vad för hårstyle man ska ha, man likagärna ha frisyren man sov i!
→ Skor, hur lätt som helst att hitta!
→ Man kan bete sig hur dumt som helst utan att skämmas.

Finns nog flera, men kommer inte på många fler med min tröga hjärna, och nu var jag nära på att skriva "gärna" i stället för "hjärna".. Jag är nog trött haha!

/J

Cassandra

fan vad jag håller med! :D

2010-03-08 | 22:37:52 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0