Det funkar!

Nu funkar det att gå in på blogg.se på min dator, hemska tanke att inte kunna skriva ner sina dagar här och sedan glömma bort dem! Och sedan aldrig komma ihåg dem igen.

Red på Ljúfur idag, tänkte börja i paddocken men märkte snabbt hur pigg han var, så jag tog en skritt nerför backen som går upp till stallet och sedan tog jag en galopp uppför den. Det var riktigt härligt.
Sedan gick vi till paddocken och tränade nästan som vanligt. Och han var så mjuk, mjukare än de andra gånger vi varit på volten, och det gjorde mig glad! han gick i form hur lätt som helst. Pigg var han, så det var lite svårt att hålla honom i en runt cirkel, det blev mer som en oval eller ett ägg.
Bra gick det, och han är så duktig!





/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0