Dating in the dark

Ska titta lite på det nya programmet Dating in the dark, har tittat på det en gång innan, förra veckan då, och det verkade helt okej!

Idag när jag och Ebba var på Subway på lunchrasten så åt jag för första gången en macka där, underbart gott.. Nästan som en orgasm i munnen! Sedan när vi skulle gå så skulle Ebba säga "Kyss mig" till en polis, och hon sa det lite väl högt, så en man som gick förbi stannade upp och tittade konstigt på henne och trodde verkligen att hon menade honom! Det var mycket roligare när man var där...

Och vi gick runt lite på stan, utanför Lagerhaus såg vi en megastor hund! (om det nu var en hund, det kanske var en mutant!) Och sen var verkligen megastor! Ni anar inte, tog bild på vovven med mobilen, men man ser nog inte ens där hur stor den faktiskt var!

Vi hittade även oss en liten "vän", en man utan ett ben som åkte runt på en skateboard, sittandes. Det såg rätt så kul, och när vi gick in i Nordstan så var han påväg mot kullerstenen på bron där, och sedan när vi gick ut samma väg så satt han mitt i kullerstenen på sin skateboard. "It's gonna be a bumby ride!!" Och det citatet fick jag av Harry Potter, det skrumpna huvudet!




/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0