Bortglömt?

Idag när vi åkte hem från skolan (med spårvagn till centralen) så var det en barnvagn som stod bredvid mig. Jag tittade runt omkring men såg ingen som riktigt, höll koll på ungen. Så sa jag det till Ebba som sa det vidare till de andra, så de andra också började kolla runt lite efter en mamma. Ingenting.
Så vi gick av vid centralen, och folk gick av och även de som vi trodde var mamman till barnet, ingen höll koll på den lilla bebisen... Men vi kunde ju inget mer göra än att gå av, eller hur? Vi vet ju inte om mamman satt där och tittade på vagnen, så kommer vi där och säger till föraren att någon glömt sitt barn på spårvagnen.

Nu måste jag faktiskt titta klart på Biggest Loser!

8 dagar kvar!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0