Bloggerskor - kända?

Har nyss tittat runt på de olika "kändisbloggar" som finns på nätet nu för tiden, några jag tittade mest på var Kissie, DessiePaow mm. Och alla dem tre stör jag mig på, mest två av dem. Dem tror sig alldeles för mycket! "Sveriges största bloggerska" - in my ass - säger vi till detta. Finns några så otroligt bättre bloggerskor än folk som har fejk tuttar, fula silikon läppar och kinder nu, och otroligt fula kläder, grått hår ja, allt finns visst nu för tiden. Foki och Kenza är några bloggar jag följer, och dem är bra! Bellas blogg är bra den med, Tyras också för den delen. Det är dem man kan kalla Sveriges kändaste bloggerskor.

Nog om bloggar och tråkigheter, jag hade utsläppet i stallet idag, lite segt att behöva gå upp tidigt på en lördag, men jag klarade utsläppet galant och super lätt. Allt gick på en timme och ändå så tog jag ut 15 hästar! Och mamma hade lagt ut höet i hagarna så det var ju lite lättare, så jag slapp släpa på det.
Islandshästarna tog jag i skäggen, gick hur bra som helst, och de allra piggaste släppte jag innan hagen och lät dem springa mot höet själva. Dem är mycket pålitliga dem hästarna i stallet, skulle egentligen ha gjort så som Agneta gör på morgonen, öppna hagen och släppa ut alla vallackarna samtidigt, men jag orkade inte. Jag vet att min häst alltid går mot fodret (Agneta berättade) så jag orkade inte, hihi.

Ja, det var min morgon, härligt ändå att vara helt själva i stallet, det är lugnt och man blir uppskattad på många olika sätt när man ska släppa ut hästarna och sedan ge dem mat, trevligt!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0