½ Studiedag

Fick reda på i morse att jag ska åka till Härnösand torsdagen den 1:a april till måndagen då vi har lov, visst, surt att jag inte fick stanna längre men underbart att jag fick åka över huvudtaget! Mamma hade ju sagt innan att jag inte fick, men nu får jag! Och biljetterna är beställda så nu ska jag invänta dagen då jag ska åka *glad*

Halv studiedag idag också, hemma nu och det är rätt.. Skönt/tråkigt. Synd att min moppe är avställd fortfarande, annars hade jag åkt till stallet direkt när jag kom hem!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0