"What if I'm not a success?!"

Haha! Sitter och tittar på Simpsons, dock ett avsnitt jag redan sett - det när Milhouse blev Fallout Boy.

Jag har idag inte gjort mycket, varit inne hela dan... Har inte orkat göra något, vaknade vid 1O tiden. Och jag fick nu ett sug på glass, Twister! Snacka om att det hade varit väldigt gott! Vädret är helt okej glassväder, och jag är så sugen på det. Vårdkasen eller vad det nu heter (skidåkningsbacke) ser jag härifrån, om jag vet säkert så blir det nog världens finaste bilder därifrån om man väl är där och har en kamera! Och jag har en av dem, kameran... Men jag är inte där uppe just nu så, då blir det inga kort!
Och nu fick jag ett sug på att fiska också...









/J

M

Haha, kyss dig själv!

2010-06-21 | 19:03:43 | http://flowerdrops.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0