"Uncle Ben hjälpte mig"


En mycket enkel måltid blev det för mig idag, lite kyckling från ICA som man bara skulle ha i ugnen i 2O minuter, samt lite Uncle Ben's ris som också tog 2O minuter. Samt en Heinz sås som jag köpte, lätt och mycket gott för de som är hungriga och inte vill ha pasta med korv, eller fiskpinnar och pasta...

/J

Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!

2010-06-11 | 14:05:52 | http://nataliedahlberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0