Soon I'll be out of here!

Snart, snart, snart så åker jag! Ska börja packa imorgon så hinner nog inte åka till Alexbalex... Måste ju packa och klura ut var och hur allt ska ligga i väskan, och det kan ta sin lilla tid. Och så ska jag åka med far min och kolla efter en laptop till mig, eller en resedator som jag kallar det. Jag vill ha en bra och en snygg en, jag var mycket intresserad av Dell Vostro, men den var väldans dyr och fanns inte i någon affär så man kunde inte köpa den privat så att säga, utan var tvungen att beställa från internet, och jag orkar ju inte vänta tills den kommer och sen tills jag kommer hem...

Snart ska jag se klart på avsnittet av Grey's på datorn, som jag tittar på gratis. Inte på Kanal5play, för det kostar... Utan på en sida jag inte trodde fanns, den heter någonting om Grey's Anatomy, och sidan är länkad.

Min älskling sitter och säger att han städar, men hallå?! Känns som att han har städat i en evighet, han städade igår, och gjorde han inte det i söndags också?

Lyssnar nu på min nya favoritlåt! Den är av Green Day, och de låtar jag lyssnat på (nästan alla) så har jag aldrig hört Billie Joe säga orden "I love you" så tydligt och menande innan, det är en superbra låt, och det är ju ett måste att lägga upp den här!



/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0