Söndag, åh härliga söndag

Det har nu blivit söndag och är alltså veckans sista dag. Imorgon är det måndag och då börjar en ny vecka. Vi har inte mycket planerat idag faktiskt, jag vill äta på café, men frågan är ju om någonting är öppet...? Och var finns deras café - jag har själv inte sett något som ser så jättegulligt ut som jag hoppas på hihi!
Ska snart slänga på mig lite, lite puder, och sedan ska jag nog vara klar för dagen. Måste ju även äta något, lunch eller så, det gör man ju när man är hungrig. Makky ska spela något Tv spel nu ser jag, det får mig också sugen på att göra det, han ska spela GTA (Grand Theft Auto) och det är roligt!

Föresten så drömde jag en rätt rolig dröm! Jag drömde först om att alla maskiner och sånt fick ett eget liv och började att förslava mänskligheten, men på något sätt så vann människorna, jag hade en hund at ta hand om, en hund jag aldrig sett innan. Sedan var det helt plötsligt en helt annan scen. Michael Jackson var i Sverige och skulle spela privat i något hus på ett födelsedagskalas, helt konstigt! Jag gick inte dit, utan väntade tills han var klar och skulle åka hem, och då var vi helt plötsligt i en bil, och min pappa körde min bil, och så såg vi att vi hade Michael bakom oss i en annan svart bil, vi körde samma väg som han och sedan körde han om oss och vi körde efter.
Sedan kom vi helt plötsligt till centralen i Göteborg, där träffade jag mina kompisar och Michael Jackson, jag hjälpte honom att hitta någonting (kommer inte ihåg vad) och när vi gick så frågade jag: "Ehm, can I say hello to you?"
Hans svar var: "Yes you can."
Jag: "Hello."
Hahaha! Så skulle jag nog även gjort om jag hade träffat han IRL också under hans liv som levande.

Jaja, nu ska jag inte tjöta om tv spel, drömmar, mat eller liknande utan nu ska jag låta er gå vidare med era liv, så skriver jag när jag har något intressant att skriva!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0