Sommarlov!

Nu har vi fått sommarlov, i hela 11 veckor! Jag ska ta vara på varenda dag, fast inte idag, idag regnar det och är trist, + att det är faktiskt en dag man ska slappa på när man precis fått sommarlov.
Jag är rätt avundsjuk på Makky och alla dem som bor uppe i norr, tittade nyss på en sida där man kan titta på olika webbkameror på olika platser i Härnösand, och dem har strålande sol, blå himmel... Jag är avundsjuk till max!
Men jag ska ju snart åka upp dit, och förhoppningsvis så är det strålande väder!

Nu ska jag laga lite mat, svälter här känns det som!

/J

Bloggarmaja

sommarlov är awsome :D

2010-06-10 | 17:48:00 | http://bloggarmaja.webblogg.se/
Nathalie

Hej:D Vad tycker du om min nya hatt?

2010-06-10 | 19:17:00 | http://liborius.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0