Snart är det dags

Yes, snart åker jag, om 3 dagar för att vara exakt. Kommer att bli otroligt härligt att komma uppåt i landet ännu en gång och bara vara.. Kommer såklart sakna min häst, men han kommer jag ju att träffa igen.
Ska ta med mig min kamera denna gång och fota, fota, fota. Det finns otroligt mycket där uppe som är fint som man kan fotografera! Molnen ligger ibland lågt, och då kan det bli rätt snygga bilder, och ljuset på kvällen är mums!
Dock kommer bloggandet att bli lagt åt sidan lite och kommer då inte att bli så aktiv.. När jag väl är aktiv kommer nog inga bilder från dagen att komma in, då jag inte kan lägga in mina bilder på hans dator.
Nu måste jag fixa mig, är inte klar med det ens...

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0