Searching for a laptop...

Att det ska vara så svårt att hitta en snygg, bra, billig bärbar dator att köpa! Jag vill ha en som jag kan ha när jag reser, så jag har någonting att göra under resan... Jag vet inte ens vilka datorer som är bra eller vilka som är dåliga.. Så svårt är det för mig!
Jag vill ha en som man kan se filmer på, så en mini-PC kanske inte är ett bra val då dem inte har någonting för DVD-disketten.. Så det får nog bli en lite större iallafall. Men vad?!?!



/J

Cassandra

sv: HAHAHA!! Ja det är lätt att känns igen den där rösten ^^

2010-06-15 | 11:47:20 | http://windsofchange.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

och den var intressant att läsa!



ta hand om dig. kram!

2010-06-15 | 13:18:14 | http://nataliedahlberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0