Onsdag, åh onsdag

Jag har snart varit här i en vecka! Känns som så mycket längre, men kan dock inte undgå att tänka på min lille snutt, hur mår han? Vad gör han? Har han tappat all vinterpäls nu och ser somrig ut? Ja, jag pratar såklart om min lille snutt häst! Makky är ju här haha!
Funderar på att gå upp och dricka lite mjölk, bara för det är gott. Idag har jag inget planerat, vill promenera med Makky sen eller något, och kanske fiska lite senare? Det är alltid kul att fiska! Inget att skämmas för om man gillar det.

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0