Movietime

Nu har jag precis tittat på 3 filmer, alla 3 gillar jag skarpt!
Först tittade jag klart på Shutter Island som jag tittade lite på igår och resten idag då. Om jag får ge den stjärnor och 5 är högst, så får den en 4:a, detta för att en scen nästan i slutet när Leonardo DiCaprio och en annan snubbe åkte bil inte var så välgjord så att säga.. Man såg att bakgrunden var "ihopklistrad" med dem själva... Ett litet minus för det.

Sedan tittade jag även på Alice i Underlandet, den får en 5:a av mig! Detta för att den är bra gjord, och min favorit skådespelare är med i filmen, Johnny Depp, snyggingen själv. Och jag svär att den blåa larvens röst är han som spelar Snape i Harry Potter!

Och den sista filmen fick bli en film jag redan sett, nämligen Road Trip - Beer Pong. Jag ger den en 3:a, då jag tycker kärleksfilmer är rätt så lame då dem alltid slutar lyckligt...
Jag får se om jag hittar någon mer bra film på denna lilla "dosa" som jag har där min syster gett oss flera filmer som dem.. "Lånat" från internet... Schh!

/J

Cassandra

Larven är Snape! :D

2010-06-14 | 13:16:27 | http://windsofchange.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0