Lördag!

Idag är det lördag, och det betyder att jag har varit här uppe i mitt andra hem i 3 dagar, känns som fler än bara 3! Vädret idag är rätt okej, man kan gå ute i bara tröja, dumt av mig som har börjat få en förkyldning igen... Dock inget grymt fotoväder precis... Men jag hoppas att älsklingen går med på att åka runt någon dag och ta kort på djur, natur och lite sånt, dem har faktiskt lite hästar här hehe.
Makky och CO. är och spelar, tränar musik kan man kanske säga.. Spelar trummor, gitarr, bas och sjunger, det är vad dem gör. Och jag sitter här hemma, orkade inte följa med då jag 1) är sjuk och 2) jag orkar inte få tinitus igen.

Jag hoppas på superväder under den tiden som jag är här! Då blir det massa fotografering för min del, samt mycket att vara ute och gå, ska försöka med det iallafall.

Det är rätt svårt att förstå sig på Windows 7, bara så ni vet. Min nya dator har det, och det är lite komplicerat då allt ligger på olika ställen och det ser helt annorlunda ut. Men min dator är toppen! Men har inte kommit på något namn ännu.(!!!!)


"Jag har kakooor!"

/J

M

Du får lära dig hur den fungerar, testa dig fram. Gör alltid jag med nya grejer ;) Jag vet vad den kan heta!! Sture

2010-06-19 | 17:42:52 | http://flowerdrops.blogg.se/
Evelina

hahah xD värsta jealous face på affischen i bakgrunden xD "jag har kakooor!" xD

2010-06-22 | 15:43:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0