Kontoladdning

Nu måste jag snabbt byta om, jag har inte ens gjort det, men resten är jag klar med, frukost, smink, dusch, hår.. Ja det vanliga! Så nu ska jag byta om, sedan springa ner som en liten smurf till Ica och köpa kontoladdning till min telefon.
Jag har även testat en nageldekoration, det fick bli en kiwi på tummen.. Jag är inte riktigt hajj på det här, men jag kommer nog att förstå hur man gör så småningom.


/J



Amis

Fin blogg =)

2010-06-11 | 18:54:24 | http://www.metrobloggen.se/amis
Emelie

Hm, jag vet inte :) jag gör dem så de passar mej (; jag använder firefox och lägger oftast ut bilder i 700px, det är nog därför den är så bred.

2010-06-11 | 19:59:22 | http://essberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0