Godermorgon

Nu är jag vaken... Supertidigt för min smak, detta pga att Makky skulle till jobbet och han är inte den bästa på att vakna själv, så var tvungen att sätta min mobil på alarm. Jag kunde ligga och dra mig i sängen lite extra, men kände att det inte var någon idé att försöka, var för pigg helt enkelt.
Så nu sitter/ligger jag här i sängen, med en kudde lutad mot väggen och datorn i knäet. Rätt soft faktiskt, detta kan jag inte göra med min stationära dator. Och jag som trodde att det inte skulle bli så mycket uppdaterat här på bloggen, så blir det en uppdatering iallafall, klockan 2O över 8 på en fredagsmorgon.

Är inte riktigt säker på vad vi ska hitta på för bus idag, kanske köpa godis?! Och jag är rätt säker på att vi skulle åka iväg med Evelyn för hon skulle spela någonstans, kameran åker med, för den har jag med mig upp!
Nej, nu har jag inget mer att säga, ska nog spela lite Harpan nu (tummen upp på det).

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0