Elakt av mig

Mitt senaste inlägg var ju att han är påväg, nu är ha tvärtemot det inlägget, han är påväg hem nu. Surt ska ni veta, jag tycker att den här helgen var den bästa på länge, att umgås med pojken, gå på Green Day och skrika lite och hoppa och dansa, och att fiska med pojken, åka till sjön med pojken och äta jordgubbar - himmelriket i min värld.

Nu ska jag snart titta på YesMan, tänkte titta på den igår när vi kom hem från Green Day, men vi orkade inte, vi slaggade av direkt och sov ända tills klockan 9, för då tyckte vi att det var dags att gå upp!

/J




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Julia Honkavaara
Bor: Göteborg
Ålder: 20

Övrigt: Bloggen handlar om min vardag, fotografering, hästar och allt annat däremellan! Hoppas du kommer finna någonting jag skriver/lägger ut intressant, om inte - synd för dig. ;)




RSS 2.0